Blog - Motywy

Wyświetlono rezultaty 1-10 z 17.

Opowieść o Pożeraczu Ciał

11-03-2013 11:34
9
Komentarze: 18
W działach: RPG, Almanach RPG, Przygody, Motywy, System - Warhammer FRP
Opowieść o Pożeraczu Ciał
W ruinach zniszczonego wojną Wolfenburga można się natknąć na najrozmaitsze niebezpieczeństwa. Starające się utrzymać ze zbieractwa bandy szabrowników bez przerwy muszą uważać na czające się wśród gruzów zwierzęta, dzikie bestie, pomniejsze grupy rabusiów, a nawet pomioty Chaosu – pozostałości armii, która przetoczyła się niedawno przez północne ziemie Imperium. I choć wydaje się to nieprawdopodobne zwiadowcy twierdzą, że ostatnio natknęli się na zupełnie nowe, bardzo niepokojące zagrożenie. Mówią, że widzieli umarłych, którzy powstali z grobów, szukając mięsa żywych. Tło przygody Znis...

Post mortem

04-03-2013 11:29
7
Komentarze: 8
W działach: RPG, Almanach RPG, Przygody, Motywy, System - Warhammer FRP
Post mortem
Mało kto interesuje się bezdomnymi i żebrakami gnieżdżącymi się w biednych dzielnicach miast i miasteczek. Większość ludzi stara się ich unikać i o nich nie myśleć udając, że nie istnieją. Z tego też powodu jeśli dzieje się im jakaś niesprawiedliwość nie mogą liczyć na to, że ktoś się za nimi wstawi, bądź pomoże w jakikolwiek skuteczny sposób. Gdy jednak coraz żywsze stają się plotki o ginących bez śladu dzieciach i tajemniczym widziadle błądzącym nocami po mrocznych zaułkach, nawet ci, którzy do tej pory starali się to ignorować nie mogą po prostu powiedzieć, że nic się nie dzieje. Tło przyg...

Slender

06-09-2012 11:37
13
Komentarze: 28
W działach: RPG, Almanach RPG, Przygody, Motywy, System - Zew Cthulhu
Slender
Położone w oddaleniu od miast i miasteczek, okolone wyszczerbionymi murami. Patrzące w mrok przez zakratowane okna. Szpitale psychiatryczne, wiecznie ponure miejsca izolacji dla chorych na umyśle szaleńców, w których nie będą oni w stanie zrobić krzywdy sobie i innym. Czasem jednak, zamknięte w ludzkich umysłach wariactwo zdaje się materializować w rzeczywistości i rzeczy, które zdawały się być jedynie domeną nocnych koszmarów, przyjmują namacalny kształt i postać. Zdolne zabijać i siać najprawdziwszą grozę, także wśród całkowicie zdrowego na umyśle personelu. Ale czy rzeczywiście zdrowego? Cz...

Deja vu

02-08-2012 12:11
9
Komentarze: 9
W działach: RPG, Almanach RPG, Księga Przygód, Przygody, Motywy, System - brak
Deja vu
Choć ludzkości zdaje się, że jest w stanie odkryć tajemnice sił rządzących światem, poza granicami nauki i wiary nadal istnieją rzeczy, których działanie pozostaje dla nas niepojęte. Czasem pewne wydarzenia sprawiają, że ogólny porządek panujący na świecie zostaje w niewyjaśniony sposób zachwiany. Czy będzie to coś tak nieznacznego jak upadająca kromka chleba, czy tragiczna katastrofa lotnicza zdarza się, że coś odciska w rzeczywistości swe piętno, które niczym blizna już na zawsze zniekształci to co kiedyś było gładkie i proste. Zaklinanie rzeczywistości Stare powiedzenie, że nie ma nic now...

Miłość aż po grób

14-06-2012 12:04
10
Komentarze: 13
W działach: RPG, Almanach RPG, Przygody, Motywy, System - brak
Miłość aż po grób
Miłość to taka śmieszna sprawa, cały czas możesz żyć bez niej co najwyżej o niej marząc, ale gdy w końcu się zjawia nieodwzajemniona, całkowicie odmienia twoją egzystencję. Zmienia wszystkie priorytety, podporządkowuje cię tylko jednemu, jedynemu pragnieniu – by obiekt twych uczuć przynajmniej zwrócił na ciebie uwagę, to na początek. Tak, właśnie się zakochałam. I zrobię wszystko by mój wybranek był ze mną na zawsze. Wszystko! - Kocham cię! - Błagam, powiedz, że żartujesz... Tak, kocham go, naprawdę go kocham. To zadziwiające, bo nigdy nie wierzyłam w miłość od pierwszego wejrzenia. To...

Maskarada

04-05-2012 14:07
6
Komentarze: 11
W działach: RPG, Almanach RPG, Księga Przygód, Przygody, Motywy, System - Warhammer FRP
Maskarada
Po pierwsze chcę was poinformować, że Księga Przygód przeniosła się do Almanachu RPG, a z racji tego, że do tej pory nikt nie nadesłał żadnej pracy do jej trzeciego rozdziału, termin zostaje przedłużony do 31 maja. Po drugie poniżej przedstawiam wam tekst, który ja przesyłam do trzeciego rozdziału Księgi. Dziękuję za uwagę i zapraszam do właściwej lektury. Maskarada Hrabina Emanuelle von Libevitz sprawująca władzę nad Nuln, zawsze była znana z organizowania wystawnych przyjęć i balów, na których spotkać można było całą śmietankę towarzyską miasta. Jako, że Bohaterowie Graczy często posiadają...

Tajemnica srebrnej spinki

12-03-2012 11:50
6
Komentarze: 4
W działach: RPG, Almanach RPG, Przygody, Motywy, System - brak
Tajemnica srebrnej spinki
BG to trójka 10 - 11 letnich dzieci - Francees, Dominic i Bjorn - z położonego w głębi gór sierocińca będącego jednocześnie rygorystyczną szkołą z internatem. Zimą można się doń dostać jedynie pociągiem. Jest niedziela, dzieci pojechały do miasta na wycieczkę, chłopcy musieli jednak zostać - to kara za ich lenistwo. Francees zaś zgubiła swoją srebrną spinkę od płaszcza. Ich opiekunka - Margaret zagroziła, że jeśli nie znajdzie jej nim wrócą z wycieczki, dziewczynka będzie miała duże kłopoty. Jej przyjaciele obiecali, że pomogą w poszukiwaniach zguby, skradzionej ponoć przez pająka.   Przygoda...

Głębia Chaosu

08-03-2012 12:04
11
Komentarze: 5
W działach: RPG, Almanach RPG, Księga Przygód, Przygody, Motywy, System - Warhammer FRP
Głębia Chaosu
Neues Emskrank, małe rybackie miasteczko ściśnięte wśród klifów skalistego nabrzeża Nordlandu nigdy nie miało wiele szczęścia, ani dobrej reputacji. Od czasu zakończonej kompletną porażką próby przekształcenia go w ważny port handlowy działo się tylko gorzej i obecnie jest to po prostu biedne, zabite dechami miejsce, w którym z okien spoglądają niechętne przybyszom, surowe twarze. Jednakże miasto to, w przeciwieństwie do wielu jemu podobnych, skrywa w sobie pewną ponurą tajemnicę i Bohatrowie Graczy wkrótce przekonają się jak uzasadniona może być niechęć miejscowych wobec obcych.   Bohaterowie...

Mistrzowie śmierci

16-02-2012 12:24
8
Komentarze: 11
W działach: RPG, Almanach RPG, Księga Przygód, Przygody, Motywy, System - Warhammer FRP
Mistrzowie śmierci
Pogoń za złotem zawsze jest dobrą motywacją do tego by rzucić się w wir przygody. Zwłaszcza gdy w oczy zagląda głód i wściekły lichwiarz, który naliczonymi odsetkami mógłby już obdzielić przynajmniej kilka drużyn poszukiwaczy przygód i jakieś pomniejsze miasteczko. W takiej chwili niespodziewane pojawienie się starego znajomego, który jak gdyby nigdy nic powie, że jest robota może być prawdziwym znakiem od losu. Niestety los jak zwykle potrafi być bardzo kapryśny i płata przeróżne figle. A gdy chodzi o kradzież zwłok z Ogrodów Morra jakiekolwiek figle są bardzo niewskazane. Pomylona tożsamość...

Umierające miasto

16-01-2012 12:18
7
Komentarze: 9
W działach: RPG, Almanach RPG, Przygody, Motywy, System - Warhammer FRP
Skryte pośród reiklandzkich lasów, na granicy nieprzyjaznych bagien miasteczko Grimpen nigdy nie było miejscem, które ktoś z zewnątrz chciałby odwiedzić choćby przejazdem. Surowa okolica przekłada się bezpośrednio na styl życia i charakter miejscowej ludności. Ostatnio jednak doszło do tego coś jeszcze. Przesączająca się spod brukowych kostek, wypływająca z pęknięć w kamiennych ścianach. Niezidentyfikowana czarna ciecz zaczęła niespodziewanie pojawiać się w różnych częściach biedniejszych dzielnic miasta, ostatecznie wysychając i krzepnąc. Jak gdyby ulice i domy krwawiły. Trwa to już od kilku...

ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.